Üniversitemiz 2 dünya şampiyonu daha çıkardı

Üniversitemiz Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu (BESYO) öğrencileri Ekrem Öztürk ve Burhan Akbudak, Dünya Üniversiteler Güreş Şampiyonasında grekoromen stilde tüm rakiplerini geçerek dünya şampiyonu oldular.

Brezilya’nın Goiania kentinde başlayan Dünya Üniversiteler Güreş Şampiyonasında Üniversitemiz Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu (BESYO) öğrencisi Milli Sporcu Ekrem Öztürk 55 kiloda, Burhan Akbudak ise 82 kiloda tüm rakiplerini yenerek altın madalya aldılar.

BESYO Müdürü Doç. Dr. Taner Bozkuş şampiyonada altın madalya alan sporcuları tebrik ederek, “Öğrencilerimiz bizleri gururlandırmaya devam ediyor. Sadece ulusal ölçekte düzenlenen müsabakalarla yetinmeyip, aldıkları başarılarla uluslararası müsabakalarda da bayrağımızı en üstte dalgalandırıyorlar. Hedeflerini yüksek tutan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyorum.” dedi.

Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Orhan Uzun da Öztürk ve Akbudak’ı kutlayarak “Daha önce birçok şampiyonluğa ve dereceye imza atan öğrencilerimiz, Brezilya’nın Goiania kentinde yapılan şampiyonada da göğsümüzü kabarttı. Bu doğrultuda öğrencilerimizi tebrik ediyor, 2020 Tokyo Olimpiyatları’nda da madalyalarla döneceğine inanıyorum.” ifadelerini kullandı.

BARÜ ile BAKKA arasında bölgesel kalkınmaya yönelik iş birliği protokolü yapıldı Rektör Akkaya’dan Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakan Yardımcısı Aydın’a ziyaret BARÜ, AB destekli projesiyle uluslararası dijital arkeoloji çalışmalarına katkı sunuyor BARÜ URAP Dünya Sıralaması’nda 128 basamak birden yükseldi Rektör Akkaya’dan YKS’ye girecek öğrencilere başarılar mesajı BARÜ, U.S. News & World Report En İyi Küresel Üniversiteler Sıralaması’nda yer aldı BARÜ’nün akıllı ilaçlama sistemi faydalı model tescili aldı BARÜ’de Beden Eğitimi ve Spor doktora programı açıldı BARÜ’ye YÖK’ten “Spor Dostu Kampüs” ödülü BARÜ’de binlerce öğrenci BARÜFEST’26 coşkusu yaşadı