Kisisel Markalasma ve Pazarlama Semineri

Bartin Üniversitesinde,Marka Yönetimi Uzmani Özel Oytun Türkoglu, “Kisisel Marka Olmak ve Pazarlama” konulu bir seminer verdi. Türkoglu, Yönetim Bilisim Sistemleri Kulübünün düzenledigi seminerde ögrencilere üniversiteden is hayatina marka olma, sosyal medya ve iliski yönetimi basliklari altinda; etkili olma, kendini gelistirme, avantaj saglama, marka yönetimi, gerçek istek gibi konularda bilgiler verdi.

Ögrencilere sosyal medya ve arama motorlarinin amaçlari, özellikleri ve kullanimi, avantaj ve dezavantajlari ile dogru kullanimi konusunda bilgiler aktaran Türkoglu, dogru ve amacina uygun kullanimlarda sosyal medya ve arama motorlarinin gündelik yasam için büyük avantajlar sagladigina dikkat çekti.

BARÜ ev sahipliğinde “17. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu” başladı Rektör Akkaya “Ulusal Lider Araştırmacılar Programı” kapsamında yürütülen projeyi inceledi Rektör Akkaya’dan Rektör Özölçer’e ziyaret “URAP Türkiye Sıralaması”nda BARÜ’den önemli yükseliş BARÜ akademik yıla Bakan Tunç’un açılış dersiyle başladı BARÜ Cambridge Linguaskill yetkili sınav merkezi oldu BARÜ ile Bartın İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında eğitimde iş birliği protokolü imzalandı Karabük Cumhuriyet Başsavcısı Akman’dan Rektör Akkaya’ya ziyaret BARÜ’lü öğrencilerden uluslararası güreş şampiyonalarında önemli başarı BARÜ 8. Uluslararası Ar-Ge Proje Pazarı’na TÜBİTAK’tan destek