Kisisel Markalasma ve Pazarlama Semineri

Bartin Üniversitesinde,Marka Yönetimi Uzmani Özel Oytun Türkoglu, “Kisisel Marka Olmak ve Pazarlama” konulu bir seminer verdi. Türkoglu, Yönetim Bilisim Sistemleri Kulübünün düzenledigi seminerde ögrencilere üniversiteden is hayatina marka olma, sosyal medya ve iliski yönetimi basliklari altinda; etkili olma, kendini gelistirme, avantaj saglama, marka yönetimi, gerçek istek gibi konularda bilgiler verdi.

Ögrencilere sosyal medya ve arama motorlarinin amaçlari, özellikleri ve kullanimi, avantaj ve dezavantajlari ile dogru kullanimi konusunda bilgiler aktaran Türkoglu, dogru ve amacina uygun kullanimlarda sosyal medya ve arama motorlarinin gündelik yasam için büyük avantajlar sagladigina dikkat çekti.

BARÜ’nün çalışmalarıyla “Medusa’nın gülümseyen yüzü” bulundu BARÜ’de haklar, sorumluluklar ve özgürlükler kapsamında aile konuşuldu Askerî kara araçlarına yönelik yeni nesil zırh sistemi tescillendi BARÜ çevre dostu uygulamalarıyla GreenMetric Sıralaması’nda üst sıralarda BARÜ ile Bartın AFAD arasında “Kapsayıcı Afet Eğitimi” protokolü imzalandı Bartın TSO Kadın Girişimciler Kurulu, Rektör Akkaya’yı ziyaret etti BARÜ ile Bartın Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü arasında “Engelsiz Üniversite” protokolü imzalandı BARÜ TOEFL IBT, Cambridge Linguaskill General, Oxford Test of English ve Burlington VTest sınav merkezi oldu BARÜ'de düzenlenen kongrede eğitim araştırmalarında yeni yaklaşımlar ele alındı BARÜ “Nature Index Sıralaması"nda ilk kez yer aldı