"Kamuda İyi Yönetim İlkeleri" konuşuldu

Üniversitemizde çevrim içi olarak gerçekleştirilen hizmet içi eğitime katılan Kamu Denetçiliği Kurumu Genel Sekreteri İbrahim Kılınç, “Kamuda İyi Yönetim İlkeleri” başlıklı eğitimi verdi.

Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığı tarafından bu yılın 25 inci hizmet içi eğitimine Kamu Denetçiliği Kurumu Genel Sekreteri İbrahim Kılınç misafir oldu. Çevrim içi olarak gerçekleştirilen eğitimde, Kamu Denetçiliği Kurumunun yürüttüğü çalışmalar başta olmak üzere, kamu personelinin hizmetlerini yürütürken esas alması gereken “İyi Yönetim İlkeleri” üzerinde duruldu.

Genel Sekreter Kılınç “Memuriyetteki görevler hepimiz için geçici makamlardır. Önemli olan devlet memurlarının bu görevlerini en iyi şekilde yapmak için vatandaş odaklı bir yönetim anlayışıyla hizmet sunmaya gayret göstermeleridir” ifadelerini kullandı.

Düzenlenen hizmet içi eğitime geçtiğimiz günlerde hizmet içi eğitim süreçleriyle ilgili Üniversitemiz ile imzalanan iş birliği protokolü kapsamında Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi personeli de katılım sağladı.

Düzenlenen etkinlik soru ve cevapların ardından teşekkür belgelerinin takdim edilmesiyle son buldu.


BARÜ, AB destekli projesiyle uluslararası dijital arkeoloji çalışmalarına katkı sunuyor BARÜ URAP Dünya Sıralaması’nda 128 basamak birden yükseldi Rektör Akkaya’dan YKS’ye girecek öğrencilere başarılar mesajı BARÜ, U.S. News & World Report En İyi Küresel Üniversiteler Sıralaması’nda yer aldı BARÜ’nün akıllı ilaçlama sistemi faydalı model tescili aldı BARÜ’de Beden Eğitimi ve Spor doktora programı açıldı BARÜ’ye YÖK’ten “Spor Dostu Kampüs” ödülü BARÜ’de binlerce öğrenci BARÜFEST’26 coşkusu yaşadı BARÜ’lü binlerce öğrenci görkemli bir törenle mezun oldu BARÜ’lü güreşçi Bükrenaz Sert, dünya şampiyonu oldu